As they pass through the Valley of Baca, they make it a place of springs; the autumn rains also cover it with pools. They go from strength to strength, till each appears before God in Zion. Psalm 84:6-7 他 們 經 過 流 淚 谷 , 叫 這 谷 變 為 泉 源 之 地 ; 並 有 秋 雨 之 福 蓋 滿 了 全 谷 。 他 們 行 走 , 力 上 加 力 , 各 人 到 錫 安 朝 見   神 。

Friday, January 26, 2007

我需要有你在我生命中

A very beautiful song.

Indeed, Lord, I need You so much in my life. This is my prayer as I walk in my everyday life.

哦主,求你保守的心我的意念,
使我能夠遵行你旨意,
我願將你話語深藏在我心,
作路上的光,成為我腳前的燈。

哦主,求你堅固我信心、我的力量,
使我得以勇敢向前行,
因我知道有時我仍會軟弱,
求你帶領我使我不會再退縮,
我需要有你在我生命中,
好讓我一生能學你的樣式,
使我能成為你所喜悅的兒女,
使我的生命能夠彰顯你榮耀,
使我成為你所喜悅寶貴兒女)。

Labels: , , ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home